backgroundLayer 1backgroundLayer 1backgroundLayer 1

Kāds ir Starta programmas aizdevuma saņemšanas process

Biznesa uzsācējiem

Starta programmas aizdevumam aicinām pieteikties ALTUM reģionālajos centros un konsultāciju birojos visā Latvijā. 

Uzņēmējs

Altum

  1. Biznesa uzsācējs ar savu biznesa ideju vēršas pie ALTUM konsultanta.
  2. Biznesa uzsācējs un ALTUM konsultants sadarbojas biznesa plāna sagatavošanā. 
  3. Biznesa uzsācējs piesakās Starta programmas aizdevumam, iesniedzot pieteikuma dokumentus un sagatavoto biznesa plānu.
  4. ALTUM analizē iesniegtos pieteikuma dokumentus un pieņem lēmumu par starta aizdevuma piešķiršanu. (Ja biznesa uzsācējs nav reģistrējies kā komersants, tad tam 3 mēnešu laikā pēc ALTUM lēmuma pieņemšanas par starta aizdevuma piešķiršanu ir jāreģistrē komercdarbība).
  5. ALTUM un biznesa uzsācējs saskaņo un noslēdz starta aizdevuma līgumu.
  6. Biznesa uzsācējs saņem starta aizdevumu, uzsāk projekta īstenošanu.