FC59A3A6-AD5F-4800-B2B4-CA8252CB1EDB2E390BE3-0999-4DE4-9170-A659A70E4788C41018E2-B6F8-4AF3-9349-E84F37E364A705FCE6A2-9D58-4CA1-AE82-82040558F4A08694A046-D28E-4408-A026-E63A5EB8B73DbackgroundLayer 1backgroundLayer 1Combined ShapeIcon/54/attach_fileaccount_balancecerialclosecreatedescriptionIcon/54/doneexit_to_appIcon/54/publicIcon/54/searchtractoraccount_balance_wallbackgroundLayer 1Icon/32/agricultureicon/32/mvu_businessIcon/32/flight_landIcon/32/schoolIcon/32/local_shippingIcon/32/timeline

Kāds ir uzņēmumu energoefektivitātes aizdevuma saņemšanas process

1. Uzņēmuma paraksttiesīgā persona piesakās aizdevumam energoefektivitātei, iesniedzot pieteikuma dokumentus caur https://mans.altum.lv/

Vietnē  piekļuve ar jebkuru autentifikācijas iespēju - internetbanku, e-parakstu, eID, eParakstu mobile. Šādā veidā dokumenti tiek pieņemti kā oriģināls. Kad persona ir autentificējusies, tālāk reģistrē uzņēmumu, iesniedz nepieciešamos pieteikuma dokumentus. 

2. ALTUM analizē iesniegtos pieteikuma dokumentus un pieņem  lēmumu par aizdevuma piešķiršanu.

3. ALTUM un uzņēmums saskaņo un noslēdz aizdevuma līgumu.

4. Uzņēmums saņem aizdevumu, uzsāk projekta īstenošanu un aizdevuma atmaksu.