backgroundLayer 1backgroundLayer 1backgroundLayer 1

Kurzemes reģiona vadītājs/-a

ALTUM personāls/vakances

ALTUM aicina darbā Kurzemes reģiona vadītāju

Darba pienākumi:

  • nodrošināt stratēģisku redzējumu sava reģiona attīstībā un vadīt šīs stratēģijas realizēšanu reģionā;

  • vadīt reģiona darbinieku ikdienas darbu, darbu izpildes savlaicīgumu un kvalitāti;

  • nodrošināt valsts atbalsta programmu realizēšanu attiecīgā reģionā;

  • nodrošināt kvalitatīvu reģiona atbildībā esošo programmu portfeļu uzraudzību;

  • sekmēt klientu izpratni par visām Altum piedāvātajām programmām;

  • iniciēt, organizēt un/vai piedalīties klientu piesaistes pasākumus, izvērtējot realizēto pasākumu rezultātu un tā atbilstību uzstādītajiem mērķiem;

  • veidot un uzturēt abpusēji izdevīgas attiecības ar reģionālajiem sadarbības partneriem.

Prasības kandidātam:

  • komunikabla, uz sadarbību orientēta personība ar augstu atbildības sajūtu un spēju darboties komandā;

  • darba pieredze un labas zināšanas finanšu jomā; 

  • izpratne par uzņēmējdarbības vidi konkrētā reģionā;

  • prasme vadīt komandas darbu, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, motivēt darbiniekus;

  • iniciatīva, mērķtiecība un teicamas pārdošanas prasmes;

  • labas prezentēšanas spējas, t.sk. lielākai auditorijai;

  • augstākā izglītība finanšu, ekonomikas, banku zinību vai biznesa vadības specialitātē;

  • teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas,

    vēlamas labas angļu valodas zināšanas;

  • labas datorzināšanas (Word, Excel, PowerPoint);

  • "B" kategorijas autovadītāja apliecība.

     

    Piedāvājam:

  • profesionālu komandu;
  • dinamisku darba vidi;
  • profesionālās kompetences paaugstināšanas iespējas.

 

Pieteikumu un CV ar norādi „Reģiona vadītāja vakance” līdz š.g. 17. martam, lūdzu, sūtiet elektroniski personals@altum.lv .

Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz pārrunām uzaicinātos kandidātus.

 

Atlases procesa norises nodrošināšanai Altum apstrādās Jūsu pieteikuma dokumentos norādītos personas datus.