Altum-Pakalpojumi-Biznesam-Publicitātes prasības

Publicitātes prasības
Eiropas finansējuma
saņēmējiem

 

ALTUM klientiem sniedz Eiropas Savienības atbalstu no Eiropas Savienības (ES) fondiem un Atveseļošanās fonda. Finansējumu saņem un administrē ALTUM un bankas, lai nodrošinātu to klientiem jeb gala labuma guvējiem. Visi, kas strādā ar fondiem atzīst atbalstu, ko saņem no fondiem, izpildot attiecīgās publicitātes prasības. Tās viegli ieviest ar šiem trīs saistītiem rīkiem.

 

  • Vadlīnijas palīdz ALTUM, bankām un klientiem ievērot prasības; 
  • Tiešsaistes ģeneratorā veidojiet drukāšanai gatavus PDF failus projektu stendiem, plāksnēm un plakātiem; 
  • esfondi.lv lejupielādējiet ES emblēmas un Nacionālā attīstības plāna (NAP) logo, ko izmantot jebkurā saziņas materiālā
  • ALTUM logo pieejami zemāk: 

Finansējuma saņēmējiem (ALTUM un bankām) un gala labuma guvējiem saistoši izmantot vadlīnijas; zemāk apkopojām galvenās atziņas.

 

ES fondu gadījumā

Tiklīdz sākas darbību faktiskā īstenošana, kas ietver materiālas investīcijas, vai tiklīdz tiek uzstādīts iegādātais aprīkojums:

 

1. Finansējuma saņēmēji un gala labuma guvēji izgatavo un uzstāda sabiedrībai skaidri redzamas ilgtspējīgas plāksnes vai informācijas stendus:

    1.  darbībām, kas saņem atbalstu no ERAF un kuru kopējās izmaksas pārsniedz 500 000 EUR
    2. darbībām, kurām piešķirts atbalsts no ESF+ un kuru kopējās izmaksas pārsniedz 100 000 EUR
  1.  

Plāksnes izgatavo atbilstoši Vadlīniju 6.1.sadaļā (41.-51.lpp.) noteiktajam parametriem, tai skaitā ir attēlota ES emblēma “Līdzfinansē Eiropas Savienība” un NAP logo).

2. Par projektiem, uz kuriem neattiecas a) un b) apakšpunkts, finansējuma saņēmēji sabiedrībai skaidri redzamā vietā uzstāda vismaz vienu plakātu ar minimālo izmēru A3 vai līdzvērtīgu elektronisku paziņojumu, kurā izklāstīta informācija par darbību un uzsvērts no fondiem saņemtais atbalsts.

plaksne

Detalizēta informācija par plakātos iekļaujamo informāciju, tās izvietojumu, izmēriem, u.tml. skatīt vadlīniju 6.2. sadaļā (51.-57.lpp.)

 

Attiecībā uz finanšu instrumentiem finansējuma saņēmējs ar līguma noteikumiem nodrošina, ka gala saņēmēji izpilda 2. punktā noteiktās prasības.

 

3. Finansējuma saņēmējs savā tīmekļvietnē un sociālajos kontos publicē īsu aprakstu par saņemto atbalstu, projekta mērķiem un rezultātiem, uzsverot saņemto ES finansējumu.

Vadlīniju 7.nodaļā “Komunikācijas rīki” (62.–72.lpp.) minēti konkrēti piemēri sociālo tīklu ierakstiem, rekomendēto mirkļbirku piemēri, labākās prakses piemēri informācijas ievietošanai tīmekļa vietnēs, kā arī rekomendācijas attiecībā uz publikāciju, foto, video materiālu sagatavošanu ārējā komunikācijā ar sabiedrību.

 

4. Komunikācijas materiālos un paziņojumos finansējuma saņēmējs par konkrēto projektu iekļauj informāciju par atbalstu no ES fondiem.

 

Atveseļošanās fonda gadījumā

Tiklīdz sākas darbību faktiskā īstenošana, kas ietver materiālas investīcijas, vai tiklīdz tiek uzstādīts iegādātais aprīkojums:

 

  1. Finansējuma saņēmēji un gala labuma guvēji izgatavo un uzstāda sabiedrībai skaidri redzamas ilgtspējīgas plāksnes vai informācijas stendus darbībām, kurām piešķirts atbalsts kuru kopējās izmaksas pārsniedz 100 000 EUR
plaksnes uz sienas

Plāksnes izgatavo atbilstoši Vadlīniju 6.1.sadaļā (41.-51.lpp.) noteiktajam parametriem, tai skaitā ir attēlota ES emblēma “Līdzfinansē Eiropas Savienība” un NAP logo).

 

2. Par projektiem, uz kuriem neattiecas a) apakšpunkts finansējuma saņēmējs un gala labuma guvējs skaidri redzamā vietā uzstāda vismaz vienu plakātu ar minimālo izmēru A3 vai līdzvērtīgu elektronisku paziņojumu, kurā izklāstīta informācija par darbību un uzsvērts no Atveseļošanas fonda saņemtais atbalsts.

plaksne

Detalizēta informācija par iekļaujamo informāciju, tās izvietojumu, izmēriem, u.tml. skatīt vadlīniju 6.2. sadaļā (51.-57.lpp.)

 

3. Finansējuma saņēmējs un gala labuma guvējs savā tīmekļvietnē (ja tāda ir) un sociālajos kontos publicē īsu aprakstu par saņemto atbalstu, projekta mērķiem un rezultātiem, uzsverot saņemto Atveseļošanās fonda finansējumu.

Vadlīniju 7.nodaļā “Komunikācijas rīki” (62.–72.lpp.) minēti konkrēti piemēri sociālo tīklu ierakstiem, rekomendēto mirkļabirku piemēri, labākās prakses piemēri informācijas ievietošanai tīmekļa vietnēs, kā arī rekomendācijas attiecībā uz publikāciju, foto, video materiālu sagatavošanu ārējā komunikācijā ar sabiedrību.

 

4. Komunikācijas materiālos un paziņojumos finansējuma saņēmējs un gala labuma guvējs par konkrēto projektu iekļauj informāciju par atbalstu no Atveseļošanas fonda.

 

  • Prasība: Atcerieties visās preses relīzēs iekļaut attiecīgo informāciju par Atveseļošanās fonda finansiālo atbalstu.
  • ! Preses relīzēs nav jāievieto Atveseļošanās fonda emblēma un NAP logo vai specifiska projekta informācija (piem., projekta numurs).
  • ! Ja publicējat apmaksātu rakstu, tādā gadījumā ir jāizvieto Atveseļošanās fonda emblēma un NAP logo.

 

Logo lietošana gan ES fonda, gan Atveseļošanas fonda gadījumā

Atveseļošanas fondam

FINANSE-ES+NEXT+NAP

ES fondiem (ERAF, ESF+)

LIDZFINANSE-ES+NAP

Gadījumā, ja ES fonda un

Atveseļošanas fonda atbalsts pārklājas

FINANSE-ES+NEXT+NAP

ES fondu 2021.-2027. gada un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijas