Par sūdzību un atsauksmju izskatīšanu
1.
Kā iesniegt atsauksmi vai sūdzību?
Atsauksmi vai sūdzību, kas parakstīta ar drošu elektronisko parakstu var iesniegt e-pastā vai e-adresē: altum@altum.lv, vai izmantojot saraksti mans.altum.lv
2.
Kas jānorada atsauksmē vai sūdzībā?
Lai ALTUM nodrošinātu pēc iespējas ātrāku izskatīšanu, jānorāda visa ar atsauksmi vai sūdzību saistītā informācija:
- vārds, uzvārds
- kontaktinformācija
- atsauksmes vai sūdzības būtība
- vēlamais saziņas veids atbildes saņemšanai (ja tiek lietota konfidenciāla informācija, saziņai drošības nolūkos izmantojams mans.altum.lv)
- jāpievieno dokumentu kopijas, kas apstiprina sūdzībā minētos apstākļus, ja nepieciešams
3.
Cik ātri notiek sūdzību izskatīšana?
Klienta, kurš saskaņā ar normatīvajiem aktiem uzskatāms par patērētāju, saņemtie iesniegumi vai sūdzības tiek izskatītas nekavējoši un atbildes sniegtas ne vēlāk kā 15 kalendāra dienu laikā no saņemšanas.
4.
Kā tiks sniegta atbilde?
ALTUM atbildi sniegs iesniegumā norādītajā veidā, tas var būt pa pastu, e-pastā, e-adresē, vai mans.altum.lv.
Ja nav norādīts vēlamais saziņas veids, atbilde tiks sniegta rakstiski mans.altum.lv
4 no 4