Altum-Aktualitātes-MolPort SIA piesaistījis FlyCap un Imprimatur investīcijas

MolPort SIA piesaistījis FlyCap un Imprimatur investīcijas

ALTUM

09. Jun, 2015

Latvijas uzņēmums MolPort SIA piesaistījis investīcijas 500 000 eiro apmērā uzņēmuma tālākai attīstībai no diviem Latvijas riska kapitāla fondiem, FlyCap un Imprimatur Capital, kuru lielākais investors ir ALTUM.

 

Pašlaik vairāki tūkstoši uzņēmumu visā pasaulē izgatavo miljonus unikālu ķīmisko savienojumu. Tomēr daudzi no tiem paliek nepieejami zinātniekiem, jo tos ir grūti atrast un iegādāties. Arī vielu ražotājiem savu produktu mārketings ir sarežģīts un dārgs, jo potenciālie klienti atrodas visās pasaules malās, un to skaits ir ļoti liels.

 

MolPort ir izveidojis ķīmisko savienojumu tirdzniecības platformu, kas risina šo zinātniekiem un vielu ražotājiem aktuālo informācijas apmaiņas problēmu. Tirdzniecības vietne www.molport.com apvieno daudzu piegādātāju katalogus un integrē tos ar viegli izmantojamu, izmaksu ziņā efektīvu un centralizētu reto ķīmisko savienojumu pasūtīšanas platformu. “Piesaistītie līdzekļi tiks ieguldīti mārketingā un pārdošanas komandas stiprināšanā, kā arī tehniskos portāla uzlabojumos, lai atvieglotu klienta iepirkumu procesu un nodrošinātu, ka MolPort var turpināt strauju izaugsmi”, stāsta Imants Zudāns, MolPort SIA vadītājs.

 

MolPort klientu vidū ir 9 no 10 top pasaules ķīmijas universitātēm, pētniecības institūti, biotehnoloģiju un farmācijas kompānijas no 65 valstīm. MolPort piedāvā klientiem vairāk kā 25 miljonu ķīmisku savienojumu.

 

Toby Moore, Imprimatur vadošais partneris Latvijā, komentēja: “Mēs kā sākotnējais MolPort finanšu investors piedalāmies arī šajā investīciju kārtā, jo ticam uzņēmuma augstajam izaugsmes potenciālam.”

 

FlyCap partneris Jānis Skutelis: “Mēs ieguldījām MolPort attīstībā, jo tas jau pašlaik ir globāls uzņēmums, sasniedzot klientus gandrīz visās pasaules malās. MolPort ir efektīva un enerģiska komanda, kas pastāvīgi strādā pie savu produktu uzlabošanas, un piedāvātais risinājums ir konkurētspējīgs tirgū, kas nav piedzīvojis tik straujas reformas kā citas IT nozares.”

 

2015. gadā bizness-biznesam ekomercijas tirgus izmērs ASV vien sasniedza USD 780 miljardu apgrozījumu, kas ir 9,3% no visa bizness-biznesam tirgus apmēra. Forrester Research paredz, ka ekomercijas tirgus augs par 7,7% gadā nākamos 5 gadus. Lielākās nozares bizness-biznesam ekomercijā šobrīd ir naftas produkti un farmācija.

Saistītie raksti